Thursday, 4 August 2011

~rezeki dari ALLAH...alhamdulillah...~

 first sekali terima kasih YA ALLAH diatas rezeki mu ini.....babah baru jer dinaikkan pangkat..alhamdulillah ini semua rezeki dari ALLAH untuk kami....rezeki untuk anak mama jgkkan....tapi dalam gembira ada sedikit rasa sedih dalam diri babah...yelah ramai rakan lain yang lama dan yang layak tapi babah yang dipilih...mama ckap kat babah...ini semua ketentuan ALLAH babah..kita hanya merancang DIA lah yang menentukan....segala urusan dari awal hingga akhir berjalan dengan mudah....walaupun berat hati nk terima jawatan tu...tapi babah kena jgk terima....mama tahu babah boleh buat..mama sentiasa doakan yang trbaik buat babah...moga babah tabah ..kuat...n yang paling penting babah cekap n amanah dalam melaksanakn tugas baru yer.....semoga segala urusan babah dipermudahkan olehNYA.....semoga semua orang sesekeliling babah terima keputusan ini dengan senang hati.....lepas ni banyaklah masa babah ditempat kerja....cuti pun mybe susah sikit nk dapat....tkpe selagi mama boleh bantu babah mama akan bantu...mama akan jadi tulang belakang babah demi untuk masa depan keluarga kita...apa2 pun masalh kita kongsi bersama yer....mama tahu akid pun akan tolong mama jgk kan....akid tak banyak ragam pun....."akid memang baik pun" kata cik wani cikgu sekolah akid....heheheh anak mama memang baik pun....

8 comments:

  1. tahniah! rezeki keluarga di bln ramadhan

    ReplyDelete
  2. tahniah bangah!juga k.ngah & akid..syukur alhamdulillah..=)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. rezeki allah kan takde sapa boleh menghalang... tahniah buat babah akid dan keluarga.. boleh la belanja acik ct mamam KFC ni.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. tahniah...rezeki ramadhan..

    ReplyDelete
  5. terima kasih semua...alhamdulillah rezeki bulan ramadhan.

    ReplyDelete
  6. TAHNIAH.....moga kehidupan selepas ini lebih bermakna....

    ReplyDelete
  7. mama akid

    alhamdulillah, sampaikan ucapan tahniah dr kami sekeluarga buat babahnya ya

    ReplyDelete
  8. tahniah..rezeki utk akid tu..

    ReplyDelete