Monday 4 February 2013

PERANCANGAN ALLAH TIADA SIAPA YANG TAHU...

(sakit itu adalah ujian dariNYA..........)

RUTIN HARIAN SAYA:

    lepas jer subuh bangunkan akid ...buah hati saya..alhamdulillah akid sy ni senang sgt nk bangun pagi....
tk meragam...bangun jer satu senyuman msti buat saya....
sejuk jer hati mama ni nakk....
masa nak mndikan akid tu pinggang ni mmg dh rasa skit sgt..tp boleh tahan lg....
dh siapkan akid saya siap untuk hanta akid ke PDK........
dah serahkan tanggungjawap pada cikgu akid sy pun drive balik kerumah untuk bersiap dan mulakan rutin harian spt biasa membuka kedai....
saya merancang tapi perancangan ALLAH adalah yg terbaik.....lepas solt dhuha pinggang ni skit yg amat sgt...tk tertahan rasanya....saya bangun prlahan2 saya baring...mohon agar sakit ini berkurang.....
banyak benda saya perlu buat hari ni...nak byr duit sewa kedai..nak hantar service kereta....nak siapkan tmpahan baju dr customer.........memandang sakit yg tak tertanggung saya telan pil tahan sakit...masih skit lg.........
akid perlu diambil di pdk.....alhamdulillah keluarga memahami...abah dan mak bnyak membantu saya........abah gantikan saya menjemput akid.........saya masih terbaring makn ubat sudah..minum air bnyak2 sudah..tp masih skit lagi..ape punca pun saya tk pasti...mungkin saya kurang minum air semenjak 2 menjak ni.....
tak boleh jadi ni saya kena gagahkan jgk untuk kedai...kerna dh jnji ngn customer untuk ambil kain yg dia hanta smalam...saya bangun untuk solt zuhur ya allah seksanya saya rasa........dlm hati begini agaknya manusia yg diduga sakit lebih teruk dr saya yg terpaksa menanggung seumur hidup..ALLAH HUAKHBAR...insafnya saya............semasa nak rukuk dan sujud terlalu skit rasa nyawa dihujun tanduk org kata....smbil2 berdoa mohon sakit ini berkurangan.....
saya gaghkan untuk drive dan buka separuh pintu kdai......
alhamdulillah siap jgk tmphan untuk smlam.....
itulah perancangan ALLAH yg saya sendiri tak tahu......
saya merancang banyak benda untuk 1 hari...tapi ALLAH hanya izinkan saya melakukan satu benda sahaja untuk hari ini.......



No comments:

Post a Comment