Monday, 18 April 2011

~wahhh akid dah ensem mcm rosyam nor~

semalam sebelum babah pulang bekerja mama suruh babah gunting rambut akid..".dah macam pakai topi dah maklang tengok akid ni"...kata mklang akid..kurang asam mklang ni...yelah akid ikut rambut babah tebal...bila dah panjang tak potong serabailah.....lagi2 bila tak bubuh minyak sure lah anak mama ni tak ensem...babah mcm tulah jgk...bila rmbut tak letak minyak mcm orng baru bngun tido.......en akid ni plak pantang org pegang kepala dia mengamukla...tak duduk diam dia..kejap geleng sana...kejap geleng sini...susahla babah nak potong rambut akid....takpe mama tolong pengang akid...jap lagi anak mama ni ensem mcm rosyam nor lah..(mama minat rosyam nor)...babah cepat potong rambut akid ni..kang dah mengamuk susah...satu kg doh gelabah nnti...


sebelum rambut kena potong...

masih cool lagi...tunggu jap lagi eh...
  

wah  en akid dah mengamuk...puas mama pujuk..


cool balik setelah dipujuk..ala cayang2 mama ni..


haa ensem mcm rosyam nor tak akid sekarang...tergodalah mama lepas ni...


4 comments:

  1. mcm rosyam no tak unty ct?...hihhihih

    ReplyDelete
  2. ha...mcm 2 la udak kucuk maklang...encem dh die.....mklang syuke.....=)

    ReplyDelete