Tuesday, 3 January 2012

~azam tahun baru~

bila tanya babah ape azam tahun baru?
jawapnya....
1: nak bagi sebuah istana buat mama n akid..walau tak sebesar istana sebenar..tapi babah akan cuba yang terbaik dan terindah untuk kami...(macam mn lah rupa istana kami tu kan...mama cuba lah search kat cik goggle...kalau mcm kat bwh ni...wahhhhh suke makcik...hihihi



2: berusaha dengan lebih gigih lagi..(sekarang pun babah dah jarang balik..ot sedia menunggu..alhamdulillah rezeki tahun baru...
3: insyaallah kalau diizinkan ALLAH..babah akan buka satu lagi kedai di nilai..tp kedai kecik2 jer...kedai tu akan jual beg2 jenama deuter ni..cap..baju2 dan sebagainya...

bila babah tanya mama ape azam tahun baru?mama belum jawap pun..hari ni baru mama nak jawap..
jawapanya:
1: menjadi seorang isteri dan mama yang terbaik untuk kedua mereka...
2: cuba belajar bersabar dan terus bersabar untuk segala kemungkinan nnt..
3:cuba membantu babah dari segi kewangan selagi mama terdaya...
4:apa yang pasti ingin mencari yang terbaik buat si buah hati pengarang jantung...
5:....hehehhehe...azam ni nak sebenarnya..tapi masih dalam perbincangan..kalau boleh nak tambah ahli keluarga baru..insyaallah doakan untuk mama semoga terbuka hati ini satu hari nnt...tiba2 rindu sama itu budak ticik...


3 comments:

  1. semoga tahun baru 2012 membawa sinar baru buat sahabatku zalilah.sepangjang mengenalimu, kau memang seorang ceria, baik, tabah dan penyayang. aku mungkin tak sekuat kau, tapi aku tahu ada rahmat dan ganjaran yang menanti buatmu.salam sayang buat zalilah dan si comel akid...

    ReplyDelete
  2. insyaallah munaweera...thanks kerana menjadi kwan kita....

    ReplyDelete