Wednesday, 16 November 2011

~buat babah akid~

babah...dulu mama selalu merungut bila tidor sebelah babah...babah selalu berdengkur...lagi2 bila time babah penat...tapi akid ok jer...tk jd masalah pun buat akid..lena jer akid tido...sebab akid th akid jarang dpt tido ngn babah..yelah babah kan keje shif balik pun kadang2 jer....kadang2 bila babah berdengkur tu mama pegang tangan babah..babah diam kejap...pastu sambung dengkur balik...hari berganti hari..bulan berganti bulan dh 2 tahun lebih dah mama ngn akid tido bertemankan babah dan dengkurannya...mama kata mama dah lali dah...tp mama risau akid tk dpt tido jer...akid ok jer mama...akid tak kisah mcm mn sekali keadaan tidor mama ngn babah janji kalian ada dengan akid lena lah tido akid......tapi selepas menonton sebuah video ni...mama tiba2 menitiskan air mata...tiba2 sayu hati mama...mama nampak" ketidaksempurnaan" babah jer...tapi mama lupa tentang banyaknya pengorbanan babah...apa yang kita tak suka itulah satu hari nnt menjadi satu kenangan buat kita....lepas ni mama tak nk marah2 babah lagi..tak kisah lah babah nak berdengkur pun...yang penting babah adalah yang terbaik....kadang2 bila babah tak balik tu mama ridu plak ngn dengkurannya...
video

1 comment:

  1. Bila ada kita selalu kutuk...he3..bila tiada..kita akan rindu & mencarinya kan..

    ReplyDelete